Reklamace

Níže naleznete stručný přehled postupu pro reklamaci a podání stížností u společnosti CIS s.r.o. Tento postup je k dispozici všem zákazníkům společnosti CIS s.r.o.

Stížnosti a reklamace lze zaslat písemně na adresu CIS s.r.o. popř. emailem

Ve výjimečných případech je možné podat stížnosti a učinit reklamaci ústně s tím, že jejich obsah bude následně zaznamenán v písemné podobě. Stěžovatel obdrží potvrzení o jejich přijetí nejpozději do jednoho týdne.

Veškeré námitky a reklamace vyřizuje společnost CIS s.r.o., která rovněž informuje stěžovatele o jejich výsledku po jejich úplném vyřízení formou závěrečného stanoviska.

Přehled produktů

Které produkty Vás zajímají?

Informační bezpečnost

více informací

Ochrana dat

více informací

Cloud Computing

více informací

Energetický průmysl

více informací

Ověření podle NISG

více informací

Kontinuita podnikání

více informací

Service Management

více informací

Datová centra

více informací

Blockchain Assessment

více informací

TISAX®

více informací

Nenalezli jste vše, co jste potřebovali?

Rádi Vám pomůžeme!

Stačí nám napsat!

+420 733 180 494