Service Management

ISO 20000

Přehled

Zvýšení výkonu IT služeb při současném snížení nákladů a vyšší kvalitě služeb? ISO/IEC 20000 to umožňuje. Norma je totiž první celosvětově certifikovatelnou normou, která se speciálně vztahuje na IT Service Management a zaměřuje se na zlepšování kvality, zvyšování efektivity a snižování nákladů na IT služby.

Výhody
  • Měřitelné úspory
  • Náklady, které jsou transparentní
  • Produktivita, která masivně stoupá
  • Kvalita umožněná optimalizací
  • Celosvětové uznaný standard
  • Benchmark díky standardizovaným službám
  • Akreditováno Accreditation Austria a APMG

 

Certifikace

Systém řízení dle podle ISO 20000 vyniká strukturovaným postupem, odpovědností managementu za plánování, řízení a kontrolu i povinnou dokumentací odpovědností a procesů. Podobně jako u jiných norem ISO patří mezi základní požadavky periodické měření rozsahu, v jakém jsou cíle a záměry dosahovány, a neustálé zlepšování. V zásadě jsou cílovými skupinami pro tento standard řízení služeb všechny společnosti poskytující IT služby.

    Poptávka

    Pole označená hvězdičkou (*) musí být vyplněna!

    Potřebujete konkrétní informace?

    20. září

    2022

    #ciscompliancesummit #bepartofit #besecure

    CIS Compliance Summit

    Austria Trend Hotel Savoyen, Rennweg 16, 1030 Vídeň

    S námi dosáhnete Vašich dlouhodobých cílů!

    +420 733 180 494