Přehled
Zvýšení výkonu IT služeb při současném snížení nákladů a vyšší kvalitě služeb? ISO/IEC 20000 to umožňuje. Norma je totiž první celosvětově certifikovatelnou normou, která se speciálně vztahuje na IT Service Management a zaměřuje se na zlepšování kvality, zvyšování efektivity a snižování nákladů na IT služby.
Výhody
- Měřitelné úspory
- Náklady, které jsou transparentní
- Produktivita, která masivně stoupá
- Kvalita umožněná optimalizací
- Celosvětové uznaný standard
- Benchmark díky standardizovaným službám
- Akreditováno Accreditation Austria a APMG
Certifikace
Systém řízení dle podle ISO 20000 vyniká strukturovaným postupem, odpovědností managementu za plánování, řízení a kontrolu i povinnou dokumentací odpovědností a procesů. Podobně jako u jiných norem ISO patří mezi základní požadavky periodické měření rozsahu, v jakém jsou cíle a záměry dosahovány, a neustálé zlepšování. V zásadě jsou cílovými skupinami pro tento standard řízení služeb všechny společnosti poskytující IT služby.